Datums 2. novembris, 2022
Laiks10.30–12.00
Vieta Tiešsaiste

Pieteikšanās termiņš ir beidzies

Seminārs: Kā izvairīties no dārgām kļūdām B2B tirgū

Eiropas Reģionālas attīstības fonda vizuālo elementu ansamblis

Mūsdienu digitālajā ekonomikā mārketings kļūst par pamata virzītājspēku, īpaši apgūstot starptautiskos B2B tirgus. Realizējot vairāk ka 200 projektus tehnoloģiju uzņēmumiem visā pasaulē esam apkopojuši galvenos faktorus kas nosaka mārketinga aktivitāšu efektivitāti un spēju sasniegt izvirzītos mērķus pieprasījuma radīšanā un jaunu klientu piesaistīšanā.

Šajā seminārā kopā ar IBD Consulting dibinātājiem Rolandu Ozoliņu un Andreju Juščenko analizēsim izplatītākās kļūdas realizējot mārketinga aktivitātes B2B tirgos un apskatīsim praktiskos soļus, kas palīdz izvairīties no tām.

Seminārs ir domāts tehnoloģiju uzņēmumu vadītājiem, kas vēlās izveidot efektīvu sistēmu jaunu klientu piesaistīšanai starptautiskajos B2B tirgos.

Rolands Ozoliņš ir biznesa izaugsmes stratēģis ar specializāciju sarežģītu risinājumu mārketingā un pārdošanā starptautiskajos tirgos, vadības konsultāciju uzņēmuma IBD Consulting partneris. Rolands nodarbojas ar pārdošanu vairāk kā 20 gadus un jau kopš 2004. gada ir specializējies tehniski sarežģītu risinājumu biznesa attīstībā.

Andrejs Juščenko ir pieprasījuma radīšanas eksperts, IBD Consulting partneris. Andrejam ir ilgstoša pieredzi biznesa attīstībā starptautiskajos uzņēmumos, ieskaitot Microsoft, Nokia, Lattelecom.

Andrejs ir raidieraksta Sales and Marketing Fri-Talks vadītājs.

IBD Consulting ir vadības konsultācijas uzņēmums, kas specializējas sarežģītu tehnoloģisku risinājumu mārketingā starptautiskajos B2B tirgos. Starp uzņēmuma klientiem ir Microsoft, Citrix Systems, ALSO Holding un citi tehnoloģiju uzņēmumi visā Eiropā. Uzņēmums ir dibināts 2017. gadā un vadījis vairāk kā 200 pieprasījuma radīšanas kampaņas B2B tirgos visā pasaulē.

Semināra darba valoda: latviešu

Dalība bez maksas

Pieteikšanās obligāta! Pieteikties līdz 1. novembrim plkst. 15:00

Zoom links tiks nosūtīts katram dalībniekam dienu pirms pasākuma.