Aviokompānija “Norwegian” saskaņā ar uzņēmuma attīstības stratēģiju ir pieņēmusi lēmumu centralizēt savu darbību un izveidot starptautisko pakalpojumu centru Rīgā. “Norwegian” ienākšanu Latvijā sekmējis konkurētspējīgais Latvijas valsts piedāvājums un atbalsts no Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA).
“Norwegian Air Resources Latvia” birojs apkalpos aviokompānijas darbību visā pasaulē, atsakoties no ārpakalpojumiem, ar kuriem līdz šim tika nodrošinātas vairākas uzņēmuma funkcijas. Kompānija “Norwegian” jau šobrīd ir izsludinājusi pirmās vakances darbam jaunajā birojā. Darbinieku piesaistīšana, nodrošinot konkurētspējīgu atalgojumu un citas priekšrocības, turpināsies gan šogad, gan arī nākamgad. Kopējais nepieciešamo darbinieku skaits būs atkarīgs no situācijas nozarē.
“Pasaulē atpazīstamais “Norwegian” ir novērtējis Latviju kā piemērotu vietu savam biznesa pakalpojumu centram. Jau vairākus gadus strādājam pie šīs nozares vides uzlabošanas, lai piesaistītu lielus ārvalstu investorus, un “Norwegian” izvēle pierāda, ka dodamies pareizajā virzienā. Biznesa pakalpojumu centri ir viena no mūsu investīciju prioritātēm, jo nozarei ir liels izaugsmes potenciāls, uzņēmumi gandrīz pilnībā nodarbojas ar pakalpojumu eksportu, kā arī nodrošina daudz augsti kvalificētas un labi apmaksātas darba vietas. Latvija investoriem spēj piedāvāt labi izglītotus darbiniekus ar labām valodu zināšanām, tādēļ arī uzņēmumi izvēlas atvērt savus biznesa pakalpojumu centrus Latvijā un ļoti priecājas par rezultātiem. Šī “Norwegian” izvēle dod mums papildus stimulu turpināt darbu pie biznesa vides uzlabošanas un jaunu darba vietu radīšanas Latvijā,” uzsver ekonomikas ministrs Jānis Vitenbergs.
Uzņēmums “Norwegian Air Resources Latvia” ir uzsācis uzrunāt potenciālos darbiniekus, kuri turpmāk nodrošinās atbalsta funkcijas klientu apkalpošanas jomā. “Norwegian” mērķis ir pakāpeniski palielināt strādājošo skaitu, atbilstoši tirgus pieprasījumam.
“Mēs esam gandarīti par jaunā “Norwegian” biroja atvēršanu Rīgā. Tas ir stratēģiski izsvērts lēmums, lai mēs pilnībā pārņemtu kontroli pār atbalsta pakalpojumiem mūsu klientiem un darbiniekiem. Centralizējot atbalsta funkcijas, mēs uzlabosim savu pakalpojumu kvalitāti un darbības efektivitāti. Klientiem turpmāk būs iespēja sazināties ar mūsu kompānijas personālu, nevis līgumorganizācijas darbiniekiem, kas ir izšķiroši svarīgi, lai gūtu panākumus, ieviešot jauno “Norwegian” stratēģiju. Mēs ceram sagaidīt jaunus un motivētus kolēģus “Norwegian” ģimenē,” saka kompānijas “Norwegian” viceprezidents IT, piegādes ķēžu un procesu vadības jautājumos Knuts Olavs Hēgs.
Kompānija “Norwegian” tika izveidota 1993. gadā, bet kā zemo cenu pārvadātājs ar lielajām Boeing 737 lidmašīnām sāka strādāt tikai 2002. gadā. “Norwegian” izvērsa savu darbību, uzsākot īso reisu izpildi visā Eiropā, bet pakāpeniski sāka piedāvāt arī tālos galamērķus, apkalpojot ASV, Āzijas un Dienvidamerikas galamērķus. “Norwegian” nodrošina savus lidojumus ar modernu floti, kas sastāv no Boeing 787 Dreamliners un Boeing 737 lidmašīnām, nodrošinot pārvadājumus ar iespējami zemāko degvielas patēriņu.
Papildu informācija: press@norwegian.com