Covid-19 pandēmija 2020. gadā ieviesa būtiskas pārmaiņas starptautiskajā biznesā. Izstādes, ārvalstu vizītes un klātienes tikšanās tika atceltas vai pārceltas uz nenoteiktu laiku, visa pasaule kādu brīdi bija uz pauzes. Šobrīd, kad pie jaunās realitātes jau ir mazliet pierasts, vērts atsākt aktīvu darbu pie eksporta veicināšanas un izmantot plašās digitālās komunikācijas un tiešsaistes pasākumu iespējas, lai virzītu uzņēmumu uz tālāku attīstību!
Semināru ciklā par sekmīgu dalību tiešsaistes pasākumos Larss Lokemans (Lars Lockemann), fairconcept izpilddirektors, dalīsies ar zināšanām, pieredzi un piemēriem par to, kā uzņēmumi var stratēģiski izmantot dažādus tiešsaistes pasākumus un digitālos rīkus savā labā, lai dalība jebkurā virtuālajā izstādē vai pārrunās beigtos ar taustāmu rezultātu.
Semināru cikls ir domāts eksportējošu uzņēmumu vadītājiem, mārketinga un biznesa attīstības vadītājiem, kas vēlas saprast un iemācīties, kā izmantot šī brīža virtuālās vides radītās iespējas, lai arī globālās pandēmijas ietekmē varētu turpināt apgūt ārējos tirgus.
Vebināru ciklā dalībnieki uzzinās:
- kā pandēmija ir ietekmējusi starptautisko izstāžu pasauli;
- kādi ir potenciālie nākotnes scenāriji un izstāžu alternatīvas;
- kāpēc uzņēmumiem ir svarīgi tieši šobrīd izmantot tiešsaistes komunikācijas iespējas;
- kādi ir ieguvumi un trūkumi, piedaloties tiešsaistes izstādēs;
- kā sasniegt savu mērķa auditoriju, izmantojot digitālo saturu;
- kā izstrādāt digitālās komunikācijas stratēģiju un sarīkot pašiem savus tiešsaistes pasākumus;
- kā digitālā un analogā “dzīvā” komunikācija drīz saplūdīs kopā;
- kā prezentēt savas preces un pakalpojumus digitālajā vidē un sekmīgi aizvadīt tiešsaistes tikšanās.
Semināru cikla ietvaros notiks 3 vebināri, apskatot šādas tēmas: