“Pēc uzņēmumu darbības rezultātiem un pieaugošajiem preču eksporta rādītājiem redzam, ka daudzos gadījumos veiksmes pamatā ir pārdomātas uzņēmumu digitālās stratēģijas. Teju katrā nozarē varam atrast labus piemērus, kur uzņēmumi, mainot savus pārdošanas kanālus, ir sasnieguši labus rezultātus. Dažādiem digitālajiem risinājumiem ir pieejams arī valsts atbalsts, tostarp LIAA administrētajā Starptautiskās konkurētspējas veicināšanas programmā,” uzsver LIAA direktors Kaspars Rožkalns.
Tiešsaistes seminārus vadīs uzņēmuma “Reprise Digital Latvia” vadošā stratēģe Liene Arkle un to mērķis ir sniegt praktiskus padomus, kuri būtu jāņem vērā, veidojot digitālā mārketinga komunikāciju ārvalstu tirgos. Nodarbības notiks 2., 9., 16. un 23. septembrī Zoom platformā.
“Biznesa attīstība digitālajā vidē kļūst arvien aktuālāka, tādēļ vēlamies sniegt vienkāršus, praktiskus padomus uzņēmējiem, kādi apsvērumi būtu jāņem vērā, pirms tiek uzsākta digitālā komunikācija ārvalstu tirgos,” tā Liene Arkle.
Semināru cikls ir īpaši piemērots tiem uzņēmējiem, kuri līdz šim nav strādājuši digitālajā mārketingā vai ir ieguvuši nelielas priekšzināšanas par digitālo mārketingu un to kanāliem un komunikācijas pamatprincipiem.
Semināru programma:
2. septembris. "Kā izvērtēt digitālo eksporta tirgu atbilstību?"
9. septembris "Kurus digitālos kanālus izmantot, lai veiksmīgi reklamētu produktu?"
16. septembris "Kā veidot zīmola komunikāciju, lai tas tiktu pamanīts ārvalstu tirgos?"
23. septembris "Kādi UX/UI pamatprincipi jāievēro, radot eksportspējīgu mājaslapu?"
Semināru cikla ietvaros notiks 4 vebināri
Aizpildi pieteikuma anketu, ejot uz kādu no cikla vebināriem.