"Darbības programma "Izaugsme un nodarbinātība" 3.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt augstas pievienotās vērtības produktu un pakalpojumu eksporta proporciju" 3.2.1.2. pasākums "Starptautiskās konkurētspējas veicināšana"" Uzņēmumi 50% atbalstam tiks atlasīti vadoties pēc pieteikuma anketā sniegtās informācijas. Dalībai tiks apstiprināts noteikts uzņēmumu skaits – kuri iegūs augstāko punktu skaitu atbilstoši kritērijiem. Ja piešķirtais punktu skaits ir vienāds, priekšroka tiek dota pieteikuma iesniedzējam, kurš kritērijā "Eksporta apjoms % no iepriekšējā gada apgrozījuma" ir ieguvis vairāk punktus. Ja arī kritērijā "Eksporta apjoms % no iepriekšējā gada apgrozījuma" ir iegūts vienāds punktu skaits, priekšroka tiek dota tam pieteikuma iesniedzējam, kuram ir lielāks gada apgrozījums (no kura tiek vērtēts eksporta apjoms).
Kritērijs |
Punkti |
Ir skaidri definēts vismaz viens eksporta produkts/pakalpojums |
2 punkti – ir definēts eksporta produkts/pakalpojums (iesniegt 5 slaidu prezentāciju par eksporta produktu/pakalpojumu) |
1 punkts – ir definēts eksporta produkts/pakalpojums |
|
0 punkti – nav eksporta produkta/pakalpojuma |
|
* Ja vērtējums ir 0 punkti, pieteikums netiek tālāk izskatīts |
|
Atbalsta saņēmēja produktu/pakalpojumu priekšrocību apraksts |
1 punkts – atbalsta saņēmējs ir sniedzis detalizētu informāciju par atbalsta saņēmēja produktu/pakalpojumu, norādījis tā izmantošanas mērķi kā arī priekšrocības salīdzinājumā ar līdzīgiem produktiem/pakalpojumiem tirgū |
0 punkti – apraksta nav |
|
Atbalsta saņēmēja potenciālo sadarbības partneru apraksts |
1 punkts – atbalsta saņēmējs ir norādījis detalizētu potenciālo sadarbības partneru aprakstu, norādot to nosaukumu, darbības jomas, kā arī pamatojumu to izvēlei |
0 punkti – apraksta nav |
|
Atbalsta saņēmējs spēj nodefinēt vēlamo mājas lapas / E-veikala izskatu un struktūru (var ņemt par piemēru citu mājas lapu elementus) un galvenos atslēgvārdus; Vai spēj nodefinēt vēlamos uzlabojumus, ja piesakās mājas lapas / E-veikala auditam un modernizēšanai, un galvenos atslēgvārdus |
2 punkti – atbalsta saņēmējs ir iesniedzis vēlamās mājas lapas / E-veikala izskata un struktūras aprakstu, definējis galvenos atslēgvārdus vai ir iesniedzis esošās mājas lapas / E-veikala vēlamos uzlabojumus, ja piesakās mājas lapas /E-veikala auditam un modernizēšanai, un definējis galvenos atslēgvārdus |
1 punkts - atbalsta saņēmējs ir iesniedzis nepilnīgu aprakstu par vēlamo mājas lapu / E-veikalu jeb esošās mājas lapas / E-veikala uzlabojumiem |
|
0 punkti – apraksta nav |
|
Apgrozījums 2019. gadā |
4 punkti – atbalsta saņēmēja apgrozījums lielāks par 1 000 000 EUR |
3 punkti – atbalsta saņēmēja apgrozījums 250 001–1 000 000 EUR |
|
2 punkti – atbalsta saņēmēja apgrozījums 50 001–250 000 EUR |
|
1 punkts – atbalsta saņēmēja apgrozījums 0–50 000 EUR |
|
0 punkti – nav datu par apgrozījumu |
|
Eksporta apjoms, % no 2019. gada apgrozījuma |
4 punkti – eksporta apjoms ir 51–100 % no apgrozījuma |
3 punkti – eksporta apjoms ir 31–50% no apgrozījuma |
|
2 punkti – eksporta apjoms ir 11–30% no apgrozījuma |
|
1 punkts – eksporta apjoms ir 0 –10% no apgrozījuma |
|
0 punkti – nav norādīts eksporta apjoms |
|
Darbinieku skaits 2019. gadā |
4 punkti – darbinieku skaits ir vairāk kā 100 |
3 punkti – darbinieku skaits ir 51–100 |
|
2 punkti – darbinieku skaits ir 11–50 |
|
1 punkts – darbinieku skaits ir mazāks par 10 |
|
0 punkti – darbinieku skaits netiek uzrādīts |
|
Atbalsta saņēmējam ir darbinieki, kas ir atbildīgi par mārketinga (digitālā mārketinga) aktivitātēm uzņēmumā. |
2 punkti – par mārketingu atbildīgo darbinieku skaits ir 2 vai vairāk |
1 punkts – ir viens darbinieks, kas atbild par mārketingu |
|
0 punkti – uzņēmumā nav par mārketingu atbildīga darbinieka |
|
Eksporta tirgi |
4 punkti – eksportē uz 4 un vairāk valstīm |
3 punkti – eksportē uz vismaz 3 valstīm |
|
2 punkti – eksportē uz vismaz 2 valstīm |
|
1 punkts – eksportē uz vismaz 1 valsti |
|
0 punkti – eksports nav uzsākts |
|
Pētniecības & attīstības komponente |
2 punkti – atbalsta saņēmējam ir iekšējie resursi pētniecības un attīstības procesa nodrošināšanai (uzņēmumam ir darbinieks vai darbinieku grupa, kas atbild par jaunu produktu radīšanu). |
1 punkts – atbalsta saņēmējs pērk pētniecības un attīstības pakalpojumu no ārpakalpojumu sniedzējiem. |
|
0 punkti – nav apraksta |
|
Procesu inovācijas |
3 punkti – atbalsta saņēmējs ir ieviesis 3 vai vairāk inovatīvus procesus uzņēmumā, kas saistīti ar produkta/pakalpojuma izstrādi vai pārdošanu |
2 punkti – atbalsta saņēmējs ir ieviesis 2 inovatīvus procesus uzņēmumā, kas saistīti ar produkta/pakalpojuma izstrādi vai pārdošanu |
|
1 punkts – atbalsta saņēmējs ir ieviesis 1 inovatīvu procesus uzņēmumā, kas saistīti ar produkta/pakalpojuma izstrādi vai pārdošanu |
|
0 punkti – inovāciju procesi nav ieviesti |