Pēdējās desmitgades laikā ir notikušas būtiskas izmaiņas B2B pircēju uzvedībā. Šīs izmaiņas kopā ar modernām mārketinga tehnoloģijām ļauj atrast pircēju pat viseksotiskākajiem tehnoloģiju produktiem, turklāt nereti par salīdzinoši mazām izmaksām.
Semināru ciklā Rolands Ozoliņš, IBD Consulting dibinātājs, dalīsies ar zināšanām, pieredzi un piemēriem par to, kā uzņēmumiem, kas pārdod sarežģītus risinājumus B2B tirgos, izveidot efektīvu pieprasījuma radīšanas sistēmu, jeb Digitālo Pārdošanas Dzinēju.
Semināru cikls ir paredzēts tehnoloģiju uzņēmumu vadītājiem un biznesa attīstības vadītājiem, kas meklē iespējas palielināt vai uzsākt sarežģītu tehnisku risinājumu pārdošanu starptautiskajos tirgus un kam ir pamatzināšanas par pārdošanas procesa vadību, tai skaitā par pārdošanas piltuves principiem.
Semināru cikla rezultātā tā dalībnieki pārzinās:
- pēc kādiem principiem veidot efektīvu pieprasījuma radīšanas sistēmu,
- kā mērīt un izvērtēt digitālā mārketinga rezultātus,
- kā organizēt iekšējos procesus un sadarbību starp pārdošanas un mārketinga komandām,
- kādas prasības izvirzīt mārketinga un pārdošanai komandai vai ārējiem pakalpojumu sniedzējiem.