Praktiski rīki digitālā zīmola veidošanai
11. novembrī 18.00–20.00
Edgars Pētersons, aģentūra “WKND”
Edgars Pētersons jau vairāk nekā 13 gadus strādā ar vadošajiem zīmoliem Baltijā, nodrošinot stratēģisko plānošanu, konsultācijas un padziļinātu ieskatu patērētāju vēlmēs un vajadzībās gan vietējā, gan starptautiskos tirgos – Rietumeiropā un ASV. Edgars ir uzņēmējs, vadošais konsultants un partneris biznesa un mārketinga konsultāciju aģentūrā “Pattern”, kā arī vienā no vadošajām reklāmas aģentūrām “WKND”.
E-komercijas stratēģijas izstrāde – teorija un praktiskā pieeja
13. novembrī 18.00–20.00
Kristaps Kalniņš, "Frank by Inspired"
Kristaps Kalniņš digitālā mārketinga nozarē darbojas jau vairāk nekā 8 gadus. Ikdienā vada mārketinga konsultāciju aģentūru “Frank by Inspired”, kas palīdz klientiem risināt dažādus mūsdienu mārketinga izaicinājumus. Digitālo vidi viņš redz kā lielisku rīku, lai indivīdi un uzņēmēji varētu attīstīt savas idejas un sasniegt plašas auditorijas. Kopā ar kolēģiem veido mārketinga podkāstu “Little Bits” un pasniedz dažādus kursus un seminārus. Šajā seminārā Kristaps pastāstīs par to, kādas ir digitālās vides piedāvātās iespējas e-komercijas uzņēmumiem.
Kā izveidot savu tiešsaistes veikalu, maksājumu veidi un citi saistītie servisi
20. novembrī 18.00–20.00
Liega Zelgalve, uzņēmēja
Liega Zelgalve, uzņēmēja, “Lickstarter” dibinātāja, izglītību ieguvusi Rīgas Mākslas un mediju tehnikumā. Liega ir pieredzējusi tekstila apdrukas eksperte un kaislīgi pēta, eksperimentē un attīsta e-komerciju. Iepriekš strādājusi ar grafikas un mājaslapu dizaina projektiem “HungryLab” un berta.me uzņēmumos, kā arī vadījusi kopstrādes telpu “The Mill”.
Praktiski rīki e-komercijā – komandas vadības specifika, projektu vadības rīki; Online tāfele, darbu plānošana un izpilde. Čatbotu mārketings.
25. novembrī 18.00–20.00
Gustavs Gotauts, uzņēmējs
Gustavs ir aizrautīgs pilna laika uzņēmējs, e-komercijas praktiķis, ģimenes cilvēks. Vairāk kā 7 gadus darbojas uzņēmējdarbībā, no kuriem 4 gadus īpaši padziļināti strādā mārketinga virzienā, pētot un savā praksē pielietojot pasaules līmeņa prakses. Vienā no pēdējiem projektiem, Gustava komandai izdevās pacelt uzņēmuma ikmēneša pārdošanas apjomus no 4 800€ līdz 220 000€. Tas kalpoja par iedvesmu turpināt iesākto, izvirzot vēl ambiciozākus mērķus. Šobrīd Gustavs turpina attīstīt vairāku uzņēmumu izaugsmi, ikdienā testējot un pētot labākos mārketinga rīkus praksē.
E-komercijas uzlabošanas soļi un tehnoloģijas: sociālie mediji, valodas, mākslīgais intelekts
27. novembrī 18.00–20.00
Kristīne Metuzāle, Tilde
Kristīne uzkrājusi savu pieredzi starptautiskā biznesa attīstībā strādājot Lielbritānijā un Vācijā. Daudzu gadu garumā viņa ir gan konsultējusi jaunuzņēmumus, gan arī strādājusi tehnoloģiju uzņēmumos palīdzot attīstīt jaunas biznesa stratēģijas. Šobrīd Kristīne ir atgriezusies Latvijā un strādā valodu tehnoloģiju uzņēmumā Tilde. Šajā meistarklasē Kristīne pastāstīs kā valodu tehnoloģijas var palīdzēt e-komercijas uzņēmumiem iekarot jaunus tirgus.