Datums 11. aprīlis, 2025
Laiks8.30–12.00
Vieta Rīga, Pērses iela 2

Pieteikties pasākumam līdz
10.04.2025.
plkst. 23.59

Seminārs Zviedrijas vides iepazīšanai

Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) sadarbībā ar Zviedrijas Tirdzniecības kameru Latvijā (SCCL) 2025. gada 11. aprīlī  aicina piedalīties seminārā "Navigating Sweden". Semināra mērķis ir nodrošināt Latvijas uzņēmumus ar zināšanām un stratēģijām, kas ir būtiskas savu zīmolu izveidošanai un izaugsmei Zviedrijas tirgū.

Neraugoties uz spēcīgiem vietējiem zīmoliem, daudzi Latvijas uzņēmumi sastopas ar izaicinājumiem, mēģinot ieiet ārvalstu tirgos, īpaši Zviedrijā. Tāpēc uz semināru aicināti uzņēmēji ar visu līmeņu pieredzi — neatkarīgi no tā, vai uzņēmējs ir strādājis vai plāno strādāt ar Zviedrijas tirgu.

Semināra tēmas:

  • Klientu uzvedība un zīmola izveides stratēģijas Zviedrijā
    Ieva Englund, Swedish Novus Group zīmola eksperte
     
  • “Nejēdzības elements” — zīmola izveide Zviedrijā: veiksmes stāsti un neveiksmes
    Andreass Pitliks, Communication Bureau South izpilddirektors un Latvijas goda konsuls Zviedrijas dienvidu reģionā Skonē
     
  • Kā iekļūt Zviedrijas tirgū?
    Stāsts par to, kā Madara nokļuva Zviedrijas universālveikalu plauktos
    Gunta Šulte, Madara Cosmetics izpilddirektore
     
  • Zviedru valodas un kultūras izpratnes loma zīmola panākumos
    Zane Johansone, Livonia Print Key account menedžere Zviedrijā
     
  • Noslēgumā – diskusija un debates
    Vadīs Baltic Reach AB un SCCL valdes locekle Austra Krēsliņa.

Datums un laiks: piektdiena, 2025. gada 11. aprīlis, plkst. 8.30–11.30

Darba valoda: angļu.

Vieta: Klātiene, LIAA konferenču zāle, Pērses iela 2, Rīga

Ieeja: bez maksas

Pasākums tiek rīkots ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansētās Mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) inovatīvās uzņēmējdarbības attīstības programmas atbalstu.

Datu apstrādes noteikumi