Semināra dalībnieki: Reinis Sīpols, LIAA pārstāvniecības vadītājs ASV Bostonā, Ilze Lācgalve LIAA pārstāvniecības vadītāja Kanādā, Stefánia Szabó, Starptautisko attiecību direktore, Pace Global Advantage, Mike Ricciardi, Vadošais direktors FoodBev Consultants, PGA.
Semināra mērķis: Izglītot Latvijas pārtikas ražotājus par iespējām, izaicinājumiem un noteikumiem Kanādas un ASV tirgos. Iepazīstināt auditoriju ar Pace Global Advantage sniegtajiem pakalpojumiem un tirgiem, uz kuriem uzņēmums koncentrējas.
Par Pace Global Advantage: Pace Global Advantage (PGA) ir Pace Law Firm māsas uzņēmums, tas tika dibināts 2009. gadā ar galveno mērķi sniegt uzņēmējdarbības veicināšanas atbalstu Imigrācijas departamentam, apkalpojot investorus ar lielu neto vērtību, kuri vēlas pilnībā izmantot globālās rezidences un dzīvesvietas potenciālu, pilsonību. Attīstoties Kanādas imigrācijas programmām, PGA uzmanība gadu gaitā mainījās, tagad, galvenokārt, apkalpojot starptautiskos klientus, kuri vēlas veikt uzņēmējdarbību Ziemeļamerikas tirgū, nodrošinot tirgus izpēti, biznesa plānus, konsultējot par stratēģijām, veidojot biznesa sakarus un meklējot potenciālos klientus.
Atbildes tiks meklētas uz šādiem jautājumiem:
- Kādas ir pirmās lietas, kas ES uzņēmumiem jāņem vērā pirms paplašināšanās ASV un Kanādas tirgos? Kādi mājas darbi būtu jāveic uzņēmumiem, pirms tie apsver iespēju ienākt tirgos?
- Kādas ir priekšrocības, strādājot ar izplatītājiem salīdzinājumā ar mazumtirdzniecības ķēdēm?
- Vai ir lielākas iespējas paša ražotāja etiķetes produktiem vai zem baltās etiķetes?
- Kā pārtikas veikalu ķēdes veikali iegūst savus produktus - ar izplatītāju/aģentu starpniecību vai tieši no ražotājiem?
- Kā Latvijas pārtikas produktu ražotāji varētu ienākt HORECA sektorā? Kādas ir iespējas?
- Kādi ir galvenie Latvijas uzņēmumu ienākšanas šķēršļi – normatīvie akti, sertifikāti u.c. un kā to vislabāk pārvaldīt? (Latvijā nav sertifikācijas importa gaļas izstrādājumiem; daži izplatītāji importē sieru un zivju produktus, kas ir plaši pieejami, galvenokārt, etniskajos veikalos, izņemot šprotes).
- Kādi ir nepieciešamie soļi, lai sāktu pārtikas produktu eksportu uz Kanādu vai ASV no juridiskā viedokļa? Vai ražotājiem ir jāsaņem kādas atļaujas, jāreģistrē produkti utt.?
- Kuros produktu segmentos, jūsuprāt, būtu vislielākais pieprasījums?
Semināru papildinās Latvijas uzņēmēju pieredzes stāsti, kuri jau eksportē uz Kanādu un ASV.
Semināra darba valoda: angļu
Dalība bez maksas
Pieteikšanās obligāta!
Zoom links tiks nosūtīts katram dalībniekam dienu pirms pasākuma.