Aicinām apmeklēt tiešsaistes semināru cikla par sekmīgu dalību tiešsaistes pasākumos pirmo vebināru, kurā tiks stāstīts par starptautisko izstāžu nākotni un virtuālo pasākumu radītajām iespējām.
Starptautiskās izstādes ir viens no svarīgākajiem ārējā mārketinga un partneru piesaistes rīkiem. Dažkārt pat vienīgais veids, kā prezentēt savus produktus ārvalstu tirgos un rast jaunus pārdošanas kanālus. Tomēr, kā rīkoties, ja klātienes izstādes nenotiek? Vai dalība tiešsaistes pasākumos var nest tādus pašus rezultātus un vai virtuālās izstādes nekur nepazudīs arī pēc pandēmijas?
Seminārā aplūkosim šādus tematus:
- izstādes vakar, šodien un rīt: kāda ir starptautisko izstāžu vērtību un kādas ir šī brīža digitālo izstāžu iespējas, ko varam sagaidīt nākotnē;
- dalība tiešsaistes izstādēs: kā pievērst mērķa grupas uzmanību, kādu saturu veidot un kā uzrunāt potenciālos apmeklētājus pirms izstādes, tās laikā un pēc tās;
- virtuālo un tradicionālo izstāžu piemēri.